Cara Ukur Lilit Cincin

Cool Cara Ukur Lilit Cincin References. Buat garis lurus mendatar pada bahagian tengah cincin kemudian ukur dengan pembaris untuk dapatkan. Sebagai info, cara ini mungkin sedikit berbeza dengan saiz sebenar kerana design cincin juga turut memainkan p.

Ukur Lilit Cara Ukur Saiz Cincin Jual cincin emas asli kadar 700
Ukur Lilit Cara Ukur Saiz Cincin Jual cincin emas asli kadar 700 from yanbestrelzhis.blogspot.com

Kertas (lebar kertas jangan lebih dari 0.5cm) pembaris (ada ukuran milimeter) cara ukur saiz cincin untuk orang malaysia anda perlu memulakan perjalanan ukur saiz cincin anda dengan. Mungkin ada yang di luar sana berpendapat untuk terus sahaja membeli di kedai, atau. Kertas / benang sepanjang 10 cm.

Ukur Terus Saiz Cincin Anda.


Pembaris jom kita cuba cari ukuran size cincin dengan cara ukur keliling jari : Jika panjang ukur lilit jari anda ialah 5.5cm maka saiz cincin anda ialah 14. Lebar 5mm dah, tak perlu lebar sangat 2.

Gunakan Ukuran Diameter Jari Tersebut Untuk Memilih Cincin Yang.


Melalui artikel ini, kami sertakan empat cara ukur saiz cincin lelaki dan perempuan yang mudah dan tepat. Potong sedikit kertas lilit kertas di jari. Untuk cara ukur jari untuk beli cincin, lihat langkah di bawah dan gambar yang disediakan:

Tetapi Ukuran Ini Boleh Digunapakai Cuma Risiko Nya.


Cara ukur saiz cincin (click guna tengok full images) gunting kertas memanjang lilit jari dengan kertas beri tanda pada pertemuan lingkaran jari ukur dengan penggaris mulai. Biasanya kita pakai cincin pada jari manis. Kamu harus melilitkan tali pada jari, kemudian tandai ujungnya dan.

Langkah 1 Ambil Kertas Yang Kita Dah Siap Potong Tadi Dan Lilitkan Pada Jari Mana Kita Nak Pakai Cincin Tu.


Sebagai info, cara ini mungkin sedikit berbeza dengan saiz sebenar kerana design cincin juga turut memainkan p. Mungkin ada yang di luar sana berpendapat untuk terus sahaja membeli di kedai, atau. Cara ukur saiz jari untuk membeli cincin emas.

Cara Mengukur Cincin Dengan Cm Cara Ukur Guna Pembaris Ukuran Size Cincin 5Cm 6Cm 7Cm Ukuran Cincin Cm Ke Mm Cara Ukur Saiz Cincin Emas.


Tandakan dengan pen di hujung kertas yang. Buat garis lurus mendatar pada bahagian tengah cincin kemudian ukur dengan pembaris untuk dapatkan. Size us juga digunakan oleh kebanyakan orang yang mengukur saiz dengan cara ukut lilit cincin.

Belum ada Komentar untuk "Cara Ukur Lilit Cincin"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel