Buah Limau Kasturi

+10 Buah Limau Kasturi References. Ia boleh mencapai ketinggian sehingga lima meter. Tips tanam limau kasturi yang subur apabila ingin tanam di rumah, eloknya tanam dalam bekas tanaman.

Hati Berdetik dan Berbisik Limau Kasturi
Hati Berdetik dan Berbisik Limau Kasturi from hatiberdetikdanberbisik.blogspot.com

Cara tanam limau kasturi yang betul dan mudah root of science anim agro technology limau kasturi potensi di tanam. Contohnya petak tanaman, pasu atau tayar. Berikut 10 manfaat buah limau kasturi.

Cara Tanam Limau Kasturi Yang Betul Dan Mudah Root Of Science Anim Agro Technology Limau Kasturi Potensi Di Tanam.


Bentuk daun dan buahnya yang berbelang hijau kuning membuatkan pokok ini menarik dan sesuai dijadikan tanaman hiasan. Sebahagian orang menggelarkan pokok ini. Vitexin ni juga bahan yang bagus ada dalam buah limau kasturi.

Selain Itu, Ia Juga Boleh Menambah Ketebalan Rambut Dan Mengurangkan Gatal.


Tidak jauh berbeda dengan buah jeruk pada. Bila diperah jumlah airnya juga berbeza, limau kasturi paling banyak,. Buah dalam pasu oh macam ni ka orang siam.

Selalunya Ia Hanya Dijumpai Dalam ‘Hawthorn Berry’.


Ia boleh mencapai ketinggian sehingga lima meter. In shaa allah batuk akan beransur pulih, 2. Banyak khasiat, ini 5 petua guna limau kasturi.

Di Malaysia, Buah Limau Kasturi Sering Digunakan Untuk Mengurangkan Lelah, Menghilangkan Bau Badan, Menurunkan Berat Badan, Menghilangkan Sakit Kepala Dan Batuk.


Contextual translation of limau kasturi into english. Ianya digunakan untuk rawatan jantung dan kanser. 2 1/2 cawan minyak masak 1 keping gula melaka di tumbuk kasar atau 1 1/2 cawan gula pasir 1 cawan cuka 200 gram cili kisar 6 biji bawang merah saiz 20 sen lama kecil di hiris.

Lime, Pomelo, Citrus, Bergamot, Key Lime, Calamondin, Grapefruit.


Pokok limau kasturi merupakan sejenis tumbuhan renek yang boleh digolongkan dalam kategori pokok kecil. Limau nipis dan purut, airnya berwarna hijau cerah dan jernih sedangkan limau nipis kasturi hijau kekuningan. Minum setiap pagi dan malam.

Belum ada Komentar untuk "Buah Limau Kasturi"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel